Polityczna historia mediów to nie tylko polityka medialna oraz ustrojowe i prawne warunki ich funkcjonowania.
To dzieje poszczególnych tytułów, stacji radiowych i telewizyjnych, relacje między nimi oraz doświadczenia organizacji dziennikarskich - ich status i zakres samodzielności. To treść mediów i wartości, do których się odwoływały, a także przekonania i okoliczności działania wydawców i dziennikarzy, ich związki ze światem polityki, przynależność do partii i innych gremiów politycznych. Polityczna historia mediów w Polsce w XX wieku jest pierwszym całościowym wykładem poświęconym związkom polskich mediów i polityki na przestrzeni XX wieku.
Szczegóły
Tytuł: Polityczna historia mediów w Polsce w XX wiekuAutor: Habielski Rafał
Wydawnictwo: WAiP
Seria: Edukacja medialna
ISBN: 9788360807507
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 410
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.65 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Historia Polski 1914-2005
Wydawnictwo Naukowe PWN
O fotografii
Karakter
Światło obrazu Uwagi o fotografii
Aletheia
Prawo mediów
LexisNexis
Historia fotografii
Arkady