Historia, definicje, miejsce coachingu w zarządzaniu organizacją. Charakterystyka profesjonalnego coachingu. Zawieranie kontraktu i budowanie relacji z klientem. Psychologiczne aspekty procesu coachingu. Metody pomiaru efektów oraz funkcja i rodzaje superwizji. Etyczne uwarunkowania pracy coacha
Kraj produkcji: PL
Producent:
Wolters Kluwer Polska sp. z o.o
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa (PL)
tel: +48 801 04 45 45
email: PL-zarzad@wolterskluwer.com
Szczegóły
Tytuł: Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadkówWydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788375266801
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 312
Format: 16.7x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.46 kg
Redakcja: Sidor-Rządkowska Małgorzata
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Magiczne drzewo. Olbrzym. Tom 3
wyd. 2017
wyd. 2017
Znak Emotikon
Śpij dobrze
Agora
Coaching
GWP
Coaching Zestaw narzędzi
Onepress