Książka przeznaczona jest dla nauczycieli i rodziców, którzy chcą zapewnić dziecku lepsze szanse edukacyjne. Jest to źródło wiedzy przydatnej do prowadzenia zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z dziećmi, które nie osiągnęły jeszcze pełnej gotowości do podjęcia nauki w klasie pierwszej.
Dzięki publikacji nauczyciele i rodzice pogłębią i uporządkują swoją wiedzę na temat oczekiwań, którym musi sprostać dziecko, aby być dobrym uczniem. Książka tłumaczy także, w jaki sposób poprzez proces uczenia się można korzystnie wpływać na rozwój dziecka oraz w jaki sposób opracować program wspomagania rozwoju umysłowego dziecka.
Pozycja ma charakter przystępnie napisanego podręcznika. Zawiera psychologiczne i pedagogiczne podstawy oraz zabawy i sytuacje zadaniowe sprzyjające intensywnemu wspomaganiu rozwoju umysłowego. Prezentowane zajęcia z dziećmi opracowane są tak, aby można je realizować w domu, w przedszkolu, a także w szkole.
Szczegóły
Tytuł: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze dla dzieci które rozpoczną naukę w szkoleAutor: Edyta Gruszczyk-Kolczyńska, Zielińska Ewa
Wydawnictwo: Edukacja Polska
ISBN: 9788376350028
Kategoria: Podręczniki
Podręczniki dla nauczycieli - metodyka » Nauczyciele szkoły podstawowej
Przedmiot: Nauczanie początkowe
Typ: Poradnik metodyczny
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 285
Format: 16.5x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.46 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Uczymy się gramatyki
Skrzat
Gramatyka co z głowy nie umyka
Harmonia
Wzory i obrazki Zeszyt ćwiczeń Program rozwijający percepcję wzrokową Poziom średni
Pracownia Testów Psychologicznych PTP
Była sobie Wronka
Pierwsze
Wzory i obrazki Podręcznik Program rozwijający percepcję wzrokową Poziom średni
Pracownia Testów Psychologicznych PTP
Dożywocie
Czarna Owca
Granice
Czarna Owca