Trzej wybitni zawodnicy wirtualnych rozgrywek: Hyzio, Dyzio i Zyzio zawzięcie trenują w sieci, by zdobyć mistrzostwo DuckIt League. Jednak wielkie ambicje i pragnienie sukcesu czasem prowadzą do nieporozumień, nawet wśród najbardziej zgranych drużyn. Czas przypomnieć chłopcom, czym jest sportowa rywalizacja i co sprawia, że zwycięstwo smakuje wyśmienicie.
Czy Donald, sławetny mistrz Wyścigu Kaczek, podzieli się strategią wygrywania i na nowo rozbudzi w chłopcach ducha sportu?
Czy Donald, sławetny mistrz Wyścigu Kaczek, podzieli się strategią wygrywania i na nowo rozbudzi w chłopcach ducha sportu?
Producent:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: kontakt@wydawnictwoamber.pl
email:
Podmiot odpowiedzialny:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: kontakt@wydawnictwoamber.pl
email:
Szczegóły
Tytuł: Gigant Poleca. Cyberigrzyska. Tom 6/2024Wydawnictwo: Egmont
Seria: Gigant Poleca
ISBN: 9788328151765
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 256
Format: 12.6 x 18.8 cm
Oprawa: Miękka
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Miejscy Szpiedzy. Miasto świateł
Dwukropek
Złote wrota. Miejscy szpiedzy. Tom 2
Dwukropek