Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketingowych istnieje w małych i średnich firmach o wyższym poziomie kultury rynkowej niż w przedsiębiorstwach dużych i wielkich. Przedstawia metody i narzędzia wdrażania innowacyjnego podejścia marketingowego, z uwzględnieniem wymiaru strategicznego i operacyjnego oraz wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań skuteczności podejmowanych działań. Na zakończenie omówione są wyniki badań aktywności marketingowej w sektorze MŚP. Książka zawiera również wiele przykładów z praktyki firm, które osiągnęły sukces rynkowy dzięki stosowaniu nowoczesnego marketingu.
Szczegóły
Tytuł: Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstwAutor: Ślusarczyk Stanisław
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375610307
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 208
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.34 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Dzieje wulkanu
Bellona
Wielka Historia Polski tom 3
Świat Książki
Prawo upadłościowe i naprawcze Teksty ustaw
Inwestycje
Gigant 54 Gwiezdne boje
Egmont
Okolice Bydgoszczy Torunia
Cartomedia
Ścieżka przez ocean
Prószyński i S-ka