Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw

Poltext

  • Rok wydania: 2009
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
39,90 PLN
Nasza cena
28,80 PLN



Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketingowych istnieje w małych i średnich firmach o wyższym poziomie kultury rynkowej niż w przedsiębiorstwach dużych i wielkich. Przedstawia metody i narzędzia wdrażania innowacyjnego podejścia marketingowego, z uwzględnieniem wymiaru strategicznego i operacyjnego oraz wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań skuteczności podejmowanych działań. Na zakończenie omówione są wyniki badań aktywności marketingowej w sektorze MŚP. Książka zawiera również wiele przykładów z praktyki firm, które osiągnęły sukces rynkowy dzięki stosowaniu nowoczesnego marketingu.

Szczegóły

Tytuł: Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw
Autor: Ślusarczyk Stanisław
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375610307
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 208
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.34 kg

Recenzje