Wycena biznesu w praktyce
Metody, przykłady

Poltext

  • Rok wydania: 2009
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
44,90 PLN
Nasza cena
25,66 PLN
Oszczędzasz 43%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Podręcznik zawiera podstawową wiedzę na temat metod i procedur wyceny całego przedsiębiorstwa, wyodrębnionych jego części i poszczególnych aktywów. Autorzy przyjęli ciekawą konwencję opisu technik wyceny poprzez analizę konkretnych przykładów firm, w których przeprowadzono te procesy w różnych aspektach ich funkcjonowania. Są to m.in.. Następujące rodzaje spółek: handlowa, odzieżowa, spożywcza, telekomunikacyjna, usługowa wydobywcza (spółka celowa), oraz wybrane aktywa niematerialne tj. znak towarowy, siła robocza, umowa o niekonkurowaniu w firmie produkującej napoje energetyczne. Do zaprezentowanych wycen wykorzystane zostały następujące metody: zdyskontowanych przepływów pieniężnych (DCF), rynkowe, skorygowanych aktywów netto oraz opcji realnych. Znak towarowy (marka) został wyceniony metodą nadwyżki stopy zwrotu, wartość umowy o niekonkurowaniu metodą DCF, a siła robocza metodą kosztu zastąpienia. Atutem książki jest jej praktyczny charakter, odniesienie teorii do rzeczywistości gospodarczej, co znacznie ułatwia zrozumienie problematyki zarządzania wartością przedsiębiorstwa.

Szczegóły

Tytuł: Wycena biznesu w praktyce
Podtytuł: Metody, przykłady
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375610390
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 208
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.34 kg

Recenzje