Media publiczne w erze posttelewizyjnej

MT Biznes

  • Rok wydania: 2024
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Jutro (piątek 2024-11-22)
Sugerowana cena
82,90 PLN
Nasza cena
78,68 PLN
Oszczędzasz 6%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 70,59 zł



Media posttelewizyjne są wynikiem ewolucji modeli dystrybucji treści – od tradycyjnych, scentralizowanych do bardziej zróżnicowanych. W nowym medialnym ładzie twórcy i konsumenci treści mają większą kontrolę nad tym, co oglądają, czego słuchają i w jaki sposób się komunikują, a to z kolei prowadzi do większej różnorodności i kreatywności. Monografia dotyczy funkcjonowania sektora publicznych mediów w dobie przełomowych zmian, głównie technologicznych. W pierwszej i drugiej części autor omawia istotne zjawiska i procesy kształtujące kontekst społeczny, polityczny, a przede wszystkim technologiczny, w jakim rozwijają się obecnie media. Część trzecia została poświęcona badaniom nad korzystaniem z mediów i ich konsumpcją w nowym kontekście kulturowym i technologicznym. Część czwarta i piąta charakteryzuje funkcjonowanie organizacji nadawców publicznych w nowym krajobrazie technologicznym i kulturowym. Autor omówił również kwestie regulacyjne, organizacyjno-prawne, a także mechanizmy finansowania nadawców publicznych. W ostatniej części zarysowuje możliwe scenariusze przyszłości mediów publicznych. Książka przynosi odpowiedź na pytania: Jakie wyzwania technologiczne i finansowe stoją przed sektorem publicznych mediów? Jak nadawcy publiczni dostosowują się do zmieniających się preferencji i zachowań odbiorców? Jakie są najlepsze praktyki dotyczące finansowania i zarządzania mediami publicznymi, zwłaszcza zmianą technologiczną? Jak media publiczne mogą zapewnić obiektywność, niezależność i różnorodność informacji w erze fake newsów i dezinformacji? Czy i jak mediom publicznym uda się zdobyć i utrzymać zaufanie społeczne? Jak sektor publicznych mediów może wykorzystać nowe technologie do poprawy swojej oferty, pozycji rynkowej i rozszerzenia zasięgu?

Szczegóły

Tytuł: Media publiczne w erze posttelewizyjnej
Autor: Stanisław Jędrzejewski
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788381756518
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 296
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami

Recenzje