Polityka z twarzą. Personalizacja parlamentarnych

Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego

  • Rok wydania: 2014
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
58,20 PLN
Nasza cena
52,92 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 52,16 zł



W pracy rozważany jest proces personalizacji polskich kampanii wyborczych, czyli rosnącej roli liderów politycznych w dyskursie wyborczym kosztem koncentracji na partiach i problemach politycznych, w latach 1993-2011. Unikalny charakter, w sensie naukowym, mają zaprezentowane badania empiryczne, dotyczące personalizacji w ujęciu medialnym (analiza zawartości Gazety Wyborczej i Rzeczpospolitej) oraz strategicznym (analiza zawartości telewizyjnych audycji wyborczych). Wyniki studiów potwierdzają tezę personalizacji w rozumieniu wzrostu roli liderów politycznych w warstwie prezentacji polityki. Publikacja skierowana jest nie tylko do przedstawicieli nauk humanistycznych (medioznawców, politologów, socjologów) zajmujących się tematyką komunikowania politycznego, ale także tych spośród studentów i obserwatorów polityki, których interesują przemiany współczesnej demokracji w kontekście kampanii wyborczych.


Szczegóły

Tytuł: Polityka z twarzą. Personalizacja parlamentarnych
Autor: Marek Mazur
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
ISBN: 9788380123557
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 224

Recenzje