Tożsamość w wieku informacji. Media. Internet..

Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego

  • Rok wydania: 2015
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
31,50 PLN
Nasza cena
30,87 PLN
Oszczędzasz 2%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 30,43 zł



Praca adresowana jest do studentów kierunków medioznawczych, kulturoznawstwa i dziennikarstwa oraz badaczy społecznych i kulturowych skutków zastosowania nowych mediów. Autorzy podejmują problematykę indywidualnej i społecznej tożsamości w kontekście zmiany jaką kreują współczesne media. Zarówno media masowe, jak i sieciowe podlegające procesom cyfryzacji i konwergencji, oferują doświadczenie znacząco wpływające na procesy budowania tożsamości użytkowników tych mediów. Indywidualni użytkownicy, grupy i ruchy społeczne, instytucje, organizacje społeczne i polityczne nie tylko budują nowe narracje tożsamościowe, ale także zyskują szeroką platformę prezentacji własnej tożsamości i jej komunikacji. Praca prezentuje wybrane problemy badawcze bogatej przestrzeni badawczej, która będzie ulegała poszerzeniu wraz z rozwojem nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych i ich zastosowaniem.


Szczegóły

Tytuł: Tożsamość w wieku informacji. Media. Internet..
Autor: Krystyna Doktorowicz
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
ISBN: 9788380124080
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 2015

Recenzje