Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony

Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego

  • Rok wydania: 2015
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
21,00 PLN
Nasza cena
20,58 PLN
Oszczędzasz 2%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 20,29 zł



Zasadniczym tematem tomu jest wieloaspektowe ujęcie dyskursu autopromocyjnego we współczesnych realiach. Prace znajdujące się w tym tomie starają się wypełnić lukę w studiach nad dynamicznie rozwijającym się w Polsce dyskursem autopromocyjnym. Wśród autorów znaleźli się językoznawcy, logopedzi, trenerzy biznesu, medioznawcy oraz kulturoznawcy, którzy w swoich tekstach przedstawili zjawisko autopromocji w perspektywie zarówno swoich badań naukowych, jak i doświadczeń zawodowych. Tom adresowany jest zarówno do studentów specjalizacji: dziennikarstwo, komunikacja medialna, komunikacja promocyjna oraz dyskurs publiczny w obrębie studiów humanistycznych, jak i do studentów dziennikarstwa oraz różnych specjalizacji medialnych na Wydziałach Nauk Społecznych oraz Pedagogiczno-Psychologicznych jako doskonałe wzbogacenie wiedzy na temat autopromocji.


Szczegóły

Tytuł: Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony
Autor: Aleksandra Kalisz, Iwona Loewe, Ewelina Tyc
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
ISBN: 9788380124141
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 116

Recenzje