Employee experience management jako perspektywa rozwoju zarządzania zasobami ludzkimi w czasach ekon

PWE

  • Rok wydania: 2024
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze
Sugerowana cena
69,90 PLN
Nasza cena
56,52 PLN
Oszczędzasz 20%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 55,67 zł



Jak się powiedziało A, to trzeba powiedzieć B. Niniejsza książka kontynuuje i znacząco rozwija wątki podjęte w monografii Employee experience. Zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań (Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2022). W zamierzeniu autorki ma poprowadzić Czytelnika przez – zawierające pain points i love points – meandry ścieżek przeżyć i doświadczeń pracowników, pomagając mu odkryć nową perspektywę zarządzania zasobami ludzkimi. Perspektywa podróży pracownika (employee journey), bo o niej mowa, zrywa z sekwencyjnością procesów personalnych i jest niezbędna ze względu na ekonomię doświadczeń i krystalizujący się – w sprzyjających mu warunkach transgresji międzypokoleniowych na rynku pracy – rynek doznań. Zmusza ona pracodawców, którym zależy na retencji i zaangażowaniu pracowników, do inwestowania w ich (także cyfrowe – w przypadku pracy zdalnej lub hybrydowej) doświadczenia. Autorka jest przekonana, że wymienione uwarunkowania kontekstowe w połączeniu z technologiami ICT – umożliwiającymi personalizację produktów/usług/działań wobec pracownika i minimalizującymi jego wysiłek – otwierają nowy, fascynujący rozdział w życiu human resource management, a mianowicie – employee experience management.

Szczegóły

Tytuł: Employee experience management jako perspektywa rozwoju zarządzania zasobami ludzkimi w czasach ekon
Autor: Anna Lipka
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320826265
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 156
Oprawa: Miękka

Recenzje