Praca ma dużą wartość naukową. Autor patrzy na zagadnienie z zupełnie nowej perspektywy. Umiejętnie dobrał i wykorzystał literaturę. Można powiedzieć, że książka stanowi kopalnię wiedzy na temat prawa administracyjnego i kopalnię bibliograficzną. Wywody są jasne i logiczne, argumentacja przekonująca. Jest to niewątpliwie opracowanie nowatorskie, godne poparcia.
prof. zw. dr hab. Elżbieta Ura
Interesujące opracowanie – osadzone na oryginalnym (i wartościowym poznawczo) koncepcie prawodawstwa ujmowanego jako – synergicznie przebiegający – proces uczenia się. [...] analiza nie ogranicza się do przypadków stanowienia prawa przez administrujących, a obejmuje także ich zróżnicowane udziały w tworzeniu prawa przez inne organy władzy publicznej, a także procesy oddziaływania na prawodawstwo pozostające w gestii administrujących.
dr hab. Piotr Lisowski, prof. UWr
Szczegóły
Tytuł: Koncepcja prawodawstwa jako uczenia się. Studium administracyjnoprawneAutor: Piotr Szreniawski
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322798157
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 162
Oprawa: Miękka