Budowanie relacji z klientem biura rachunkowego

Infor

  • Rok wydania: 2024
  • Format: 16.5 x 23.5 cm
  • Oprawa: Kartonowa
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
89,00 PLN
Nasza cena
85,23 PLN
Oszczędzasz 5%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 85,23 zł



Wieloletnia współpraca z klientem wymaga czegoś więcej niż tylko profesjonalnych umiejętności technicznych. Kluczowe znaczenie mają również umiejętności interpersonalne – takie jak komunikacja, asertywność oraz zrozumienie psychologicznych mechanizmów, które wpływają na relacje międzyludzkie.

Poradnik „Budowanie relacji z klientem biura rachunkowego” uczy nie tylko, jak nawiązywać pierwsze kontakty z klientem, lecz także jak budować i pielęgnować długotrwałe relacje, które przetrwają próby czasu, a ponadto jak w sposób profesjonalny zakończyć współpracę, gdy stanie się to konieczne. Całość została podzielona na cztery rozdziały, a w każdym z nich skoncentrowano się na innym aspekcie relacji biznesowych – począwszy od podstaw, przez strategiczny rozwój, aż po kluczowe kwestie związane z asertywnością i skuteczną komunikacją. Opracowanie zawiera zarówno informacje o charakterze teoretycznym, jak i praktyczne wskazówki, które mogą być bezpośrednio zastosowane w codziennej pracy zawodowej. Jest to kompendium wiedzy, które pozwoli Czytelnikom lepiej zrozumieć mechanizmy rządzące relacjami z klientami oraz wprowadzić skuteczne strategie do działań biznesowych.

Publikacja jest skierowana do właścicieli biur rachunkowych, księgowych, doradców podatkowych oraz wszystkich, którzy w swojej pracy na co dzień mają kontakt z klientami. Przedstawione w niej treści mogą być również pomocne dla osób zarządzających zespołami w branży finansowej, które chcą zwiększyć efektywność swoich działań przez rozwój relacji z klientami.

Dr Nelli Artienwicz – trenerka i badaczka w obszarze rachunkowości behawioralnej, która wprowadziła psychologię do polskiej rachunkowości. Wykładowca akademicki, księgowa, mentorka, autorka książek. Jest certyfikowaną trenerką FRIS®, konsultantką odporności psychicznej MTQPlus®, certyfikowanym coachem kognitywnym, trenerką neuromedytacji oraz facylitatorką medytacji aktywnych Osho®, a przy tym doktorem nauk ekonomicznych. Ma ponad 25-letnie doświadczenie trenerskie, a także w pracy księgowo-podatkowej – zarówno etatowej, jak i B2B.

Szczegóły

Tytuł: Budowanie relacji z klientem biura rachunkowego
Autor: Nelli Artienwicz
Wydawnictwo: Infor
ISBN: 9788382686630
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 90
Format: 16.5 x 23.5 cm
Oprawa: Kartonowa
Waga: 0.142 kg
Redakcja: Infor PL

Recenzje