Fascynuje ta książka szczególnym punktem usytuowania narracji – jest osobista, ale świadomie reprezentująca grono osób podobnie odbierających rzeczywistość, nierzeczywistość oraz absurd, otwarta także na przyuczających się do zaglądania „pod podszewkę świata”. To jest uniwersum inteligenckich domów, różnorodnych ludzkich prac i dni.
Rysunki Sebastiana Kudasa są autonomiczną fantastyczno-artystyczną opowieścią, wyobrażeniami, czyli słowami przekształconymi w obrazy.
Artur Czesak
Opowiadania Karoliny Grodziskiej prowadzą nas w świat niejasnej przeszłości, półprawd, półurojeń. W prozie Karoliny Sebastian zamieszkał jak u siebie w domu, choć pozornie różnią się od siebie. Ale oboje wiedzą, że nie istnieje pewny grunt pod nogami. Ziemska powłoka ugina się pod nami, pęka, pokazuje co się pod nią kryje.
Joanna Olczak – Ronikier
Rysunki Sebastiana Kudasa są autonomiczną fantastyczno-artystyczną opowieścią, wyobrażeniami, czyli słowami przekształconymi w obrazy.
Artur Czesak
Opowiadania Karoliny Grodziskiej prowadzą nas w świat niejasnej przeszłości, półprawd, półurojeń. W prozie Karoliny Sebastian zamieszkał jak u siebie w domu, choć pozornie różnią się od siebie. Ale oboje wiedzą, że nie istnieje pewny grunt pod nogami. Ziemska powłoka ugina się pod nami, pęka, pokazuje co się pod nią kryje.
Joanna Olczak – Ronikier
Szczegóły
Tytuł: Akwadony, Ambaje, Stryszniki i inne półbożęta, ubożętaAutor: Karolina Grodziska
Wydawnictwo: Austeria
Kod paskowy: 9788378667339
ISBN: 978-83-7866-733-9
Rok wydania: 2024
Format: 16.5 x 24.0 cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Bibliotekarka z Saint-Malo
Kobiece
Biblioteka o Północy
Zysk i S-ka
Kobieta z biblioteki
Kobiece
Jeśli zimową nocą podróżny
Państwowy Instytut Wydawniczy
Bibliofollia, czyli szaleństwo czytania
słowo/obraz terytoria
A koń w galopie nie śpiewa
Prószyński i S-ka
Biała elegia
W.A.B.
Wegetarianka
W.A.B.