ELEGANCKIE WYDANIE JUBILEUSZOWE W 20 LAT PO POLSKIEJ PREMIERZE, KTÓRA – Z OBECNOŚCIĄ AUTORÓW – UŚWIETNIŁA 15-LECIE AMBERA!
KSIĄŻKA ROKU 2004 NIEUSTANNIE WYDAWANA W 52 JĘZYKACH!
Ta książka odkrywa 10 sekretów szczęścia, które można stworzyć samemu, tworząc mu odpowiednie warunki. I opowiada, dlaczego tylko niektórzy odnoszą sukcesy w życiu.
Dwaj przyjaciele spotykają się po latach. Jeden odziedziczył wielką fortunę, ale stracił wszystko. Szczęście mu nie sprzyjało? Drugi zaczynał od zera i odniósł sukces. Miał fart? Tak właśnie myśli ten, któremu się nie powiodło. I dlatego przyjaciel opowiada mu pewną legendę…
„Cudowne! Ta książka krzepi duszę! Niebawem stanie się klasyką literatury biznesowej! A zafascynuje wszystkich jak Mały Książę”. - Philip Kotler, ojciec nowoczesnego marketingu
Ta niezwykła, nieustannie wydawana w 52 językach książka powstała z doświadczeń niezwykłych ludzi: nauczycieli i architektów sukcesów wielu firm–gigantów z całego świata, m.in.: Microsoft, PepsiCo, Dannon, Hewlett–Packard, Mercedes–Benz, Orange, Nestlé, Credit Suisse, Sony, Frito–Lay, Vodafone.
FERNANDO TRÍAS DE BES i ÁLEX ROVIRA CELMA, światowej sławy konsultanci biznesowi i ekonomiści, obserwowali firmy tworzące swój sukces i takie, które biernie podążały za trendami rynku. Przez lata analizowali wspólne cechy łączące ludzi sukcesu: od Newtona przez Einsteina po Billa Gatesa. Szukając odpowiedzi na pytanie, od czego naprawdę zależą sukces i porażka, odkryli zasady, które pozwoliły wybitnym jednostkom dojść na szczyt. Opisali je, nie w typowym poradniku, lecz w uroczej opowieści dla każdego: Szczęście czy fart?.
KSIĄŻKA ROKU 2004 NIEUSTANNIE WYDAWANA W 52 JĘZYKACH!
Ta książka odkrywa 10 sekretów szczęścia, które można stworzyć samemu, tworząc mu odpowiednie warunki. I opowiada, dlaczego tylko niektórzy odnoszą sukcesy w życiu.
Dwaj przyjaciele spotykają się po latach. Jeden odziedziczył wielką fortunę, ale stracił wszystko. Szczęście mu nie sprzyjało? Drugi zaczynał od zera i odniósł sukces. Miał fart? Tak właśnie myśli ten, któremu się nie powiodło. I dlatego przyjaciel opowiada mu pewną legendę…
„Cudowne! Ta książka krzepi duszę! Niebawem stanie się klasyką literatury biznesowej! A zafascynuje wszystkich jak Mały Książę”. - Philip Kotler, ojciec nowoczesnego marketingu
Ta niezwykła, nieustannie wydawana w 52 językach książka powstała z doświadczeń niezwykłych ludzi: nauczycieli i architektów sukcesów wielu firm–gigantów z całego świata, m.in.: Microsoft, PepsiCo, Dannon, Hewlett–Packard, Mercedes–Benz, Orange, Nestlé, Credit Suisse, Sony, Frito–Lay, Vodafone.
FERNANDO TRÍAS DE BES i ÁLEX ROVIRA CELMA, światowej sławy konsultanci biznesowi i ekonomiści, obserwowali firmy tworzące swój sukces i takie, które biernie podążały za trendami rynku. Przez lata analizowali wspólne cechy łączące ludzi sukcesu: od Newtona przez Einsteina po Billa Gatesa. Szukając odpowiedzi na pytanie, od czego naprawdę zależą sukces i porażka, odkryli zasady, które pozwoliły wybitnym jednostkom dojść na szczyt. Opisali je, nie w typowym poradniku, lecz w uroczej opowieści dla każdego: Szczęście czy fart?.
Szczegóły
Tytuł: Szczęście czy fart?Autor: Fernando Trías de Bes, Álex Rovira Celma
Wydawnictwo: Amber
ISBN: 9788324184224
Tytuł oryginału: La Buena Suerte. Las Claves De La Prosperidad
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 144
Format: 13.5 x 20.5 cm
Oprawa: Twarda
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Bebechy, czyli ciało człowieka pod lupą
Znak Emotikon
Magiczny zestaw brokatowy KIDEA
Derform