ELEGANCKIE WYDANIE JUBILEUSZOWE W 20 LAT PO POLSKIEJ PREMIERZE, KTÓRA – Z OBECNOŚCIĄ AUTORÓW – UŚWIETNIŁA 15-LECIE AMBERA!
KSIĄŻKA ROKU 2004 NIEUSTANNIE WYDAWANA W 52 JĘZYKACH!
Ta książka odkrywa 10 sekretów szczęścia, które można stworzyć samemu, tworząc mu odpowiednie warunki. I opowiada, dlaczego tylko niektórzy odnoszą sukcesy w życiu.
Dwaj przyjaciele spotykają się po latach. Jeden odziedziczył wielką fortunę, ale stracił wszystko. Szczęście mu nie sprzyjało? Drugi zaczynał od zera i odniósł sukces. Miał fart? Tak właśnie myśli ten, któremu się nie powiodło. I dlatego przyjaciel opowiada mu pewną legendę…
„Cudowne! Ta książka krzepi duszę! Niebawem stanie się klasyką literatury biznesowej! A zafascynuje wszystkich jak Mały Książę”. - Philip Kotler, ojciec nowoczesnego marketingu
Ta niezwykła, nieustannie wydawana w 52 językach książka powstała z doświadczeń niezwykłych ludzi: nauczycieli i architektów sukcesów wielu firm–gigantów z całego świata, m.in.: Microsoft, PepsiCo, Dannon, Hewlett–Packard, Mercedes–Benz, Orange, Nestlé, Credit Suisse, Sony, Frito–Lay, Vodafone.
FERNANDO TRÍAS DE BES i ÁLEX ROVIRA CELMA, światowej sławy konsultanci biznesowi i ekonomiści, obserwowali firmy tworzące swój sukces i takie, które biernie podążały za trendami rynku. Przez lata analizowali wspólne cechy łączące ludzi sukcesu: od Newtona przez Einsteina po Billa Gatesa. Szukając odpowiedzi na pytanie, od czego naprawdę zależą sukces i porażka, odkryli zasady, które pozwoliły wybitnym jednostkom dojść na szczyt. Opisali je, nie w typowym poradniku, lecz w uroczej opowieści dla każdego: Szczęście czy fart?.
KSIĄŻKA ROKU 2004 NIEUSTANNIE WYDAWANA W 52 JĘZYKACH!
Ta książka odkrywa 10 sekretów szczęścia, które można stworzyć samemu, tworząc mu odpowiednie warunki. I opowiada, dlaczego tylko niektórzy odnoszą sukcesy w życiu.
Dwaj przyjaciele spotykają się po latach. Jeden odziedziczył wielką fortunę, ale stracił wszystko. Szczęście mu nie sprzyjało? Drugi zaczynał od zera i odniósł sukces. Miał fart? Tak właśnie myśli ten, któremu się nie powiodło. I dlatego przyjaciel opowiada mu pewną legendę…
„Cudowne! Ta książka krzepi duszę! Niebawem stanie się klasyką literatury biznesowej! A zafascynuje wszystkich jak Mały Książę”. - Philip Kotler, ojciec nowoczesnego marketingu
Ta niezwykła, nieustannie wydawana w 52 językach książka powstała z doświadczeń niezwykłych ludzi: nauczycieli i architektów sukcesów wielu firm–gigantów z całego świata, m.in.: Microsoft, PepsiCo, Dannon, Hewlett–Packard, Mercedes–Benz, Orange, Nestlé, Credit Suisse, Sony, Frito–Lay, Vodafone.
FERNANDO TRÍAS DE BES i ÁLEX ROVIRA CELMA, światowej sławy konsultanci biznesowi i ekonomiści, obserwowali firmy tworzące swój sukces i takie, które biernie podążały za trendami rynku. Przez lata analizowali wspólne cechy łączące ludzi sukcesu: od Newtona przez Einsteina po Billa Gatesa. Szukając odpowiedzi na pytanie, od czego naprawdę zależą sukces i porażka, odkryli zasady, które pozwoliły wybitnym jednostkom dojść na szczyt. Opisali je, nie w typowym poradniku, lecz w uroczej opowieści dla każdego: Szczęście czy fart?.
Producent:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: (022) 620 40 13
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł: Szczęście czy fart?Autor: Fernando Trías de Bes, Álex Rovira Celma
Wydawnictwo: Amber
ISBN: 9788324184224
Tytuł oryginału: La Buena Suerte. Las Claves De La Prosperidad
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 144
Format: 13.5 x 20.5 cm
Oprawa: Twarda
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Dotykam. Poznaję. Łąka
AWM Agencja Wydawnicza Jerzy Mostowski
Dotykam poznaję Rzeka
AWM Agencja Wydawnicza Jerzy Mostowski
Zrób to dzisiaj! Nie zwlekaj, działaj skuteczniej, osiągaj więcej
Kompania Mediowa
Dotykam poznaję Na wsi Książka sensoryczna
AWM Agencja Wydawnicza Jerzy Mostowski
Najgroźniejszy Dogmat Ludzkości
Fijorr Publishing
Minecraft. Film. Oficjalna opowieść
HarperKids