Nikt nie wie, co przyniesienie jutro, ale kształtowanie kultury przyszłości pomaga się na nie przygotować. Świat stoi otworem przed tymi, którzy nie boją się tworzyć innowacji i potrafią przystosowywać się do zaistniałych okoliczności. „Kultura przyszłości” to książka, która podpowiada, jak przedefiniować podstawowe założenia kulturowe, aby osiągnąć większą zwinność, elastyczność i gotowość na to, co przyniesie jutro. Oto zestaw praktycznych technik i narzędzi, które pozwolą przygotować markę na przyszłość, a zespół do szybkiego reagowania – żeby organizacja jako całość przestała się oglądać za siebie, a wyjrzała ku przyszłości. Autorzy przywołują wypowiedzi praktyków i analizują przypadki dotyczące funkcjonowania organizacji takich jak IBM czy ONZ. Na tej podstawie wyciągają konkretne wnioski dotyczące budowania innowacyjnych firm, które już dziś stawiają na jutro. Recenzje „Pogłębione, a przy tym przejrzyste spojrzenie na jakże ważną kwestię kształtowania wizji przyszłości”. – Lucy Kimbell, profesor Central Saint Martins przy University of Arts London „Wnikliwe spojrzenie i konkretne wskazówki, jak odnieść sukces”. – Nick Foster, futurolog i były dyrektor ds. projektowania, Google X „Nieodzowny przewodnik po świecie, który przed nami”. – JD D’Cruz, CEO, RSPO i dyrektor ds. strategii i innowacyjności, UN Development Programme „Rewelacyjny poradnik, który podpowiada, jak uczynić myślenie perspektywiczne integralnym elementem strategii organizacji”. – Jessica Bland, zastępca dyrektora Centre for the Study of Existential Risk, University of Cambridge
Szczegóły
Tytuł: Kultura przyszłościPodtytuł: Jak zbudować organizację gotową na jutro
Autor: Scott Smith, Susan Cox-Smith
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301239831
Tytuł oryginału: Future Cultures: How to Build a Future-Ready Organization Through Leadership
Tłumacz: Witkowska Magda
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 284
Format: 14.8x21.0cm
Oprawa: Miękka