Profesjonalna obsługa klienta. Przedstawiciel handlowy, sprzedawca, kasjer. Rzecz o zarządzaniu sprzedażą

NORBERTINUM

  • Rok wydania: 2024
  • Format: 160 x 240 x 20 mm
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
48,00 PLN
Nasza cena
33,19 PLN
Oszczędzasz 31%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 33,19 zł



FRAGMENTY RECENZJI WYDAWNICZEJ Zaletą publikacji jest dobre osadzenie jej w praktyce zarządzania sprzedażą i stosowanie licznych odwołań bibliograficznych. Dzięki temu wnioski formułowane w tekście nie musiały ograniczać się wyłącznie do spostrzeżeń własnych, ale mogły być formułowane także w oparciu o wyniki badań innych, cytowanych Autorów, co znacznie wzbogaca pozycję. Wartością książki jest uporządkowanie informacji z naciskiem na ich praktyczny wymiar, w oparciu o doświadczenie i wiedzę innych autorów oraz przedsiębiorców. Dokonanie tego wymagało niewątpliwie dużego nakładu pracy. Na uwagę zasługują także umieszczone w tekście przykłady, ćwiczenia, wskazówki i testy jako podsumowujące pytania kontrolne, co ułatwia zrozumienie zamieszczonych treści. dr hab. Mariola Grzebyk, prof. UR Przedłożona do recenzji monografia stanowi istotny wkład do ogólnej teorii przedmiotu i stąd zasługuje na upublicznienie. Bogata i uaktualniona literatura przedmiotu stanowi kolejny czynnik wyróżniający tę publikację na współczesnym rynku wydawniczym. Na uznanie zasługuje także trud, jaki Autorzy podjęli w doborze licznych konsultantów i praktyków zarządzania instytucjami szkoleniowymi. Posłowie autorstwa Krzysztofa Sarneckiego, nadaje wyjątkowy charakter, praktycznego materiału wspierającego proces edukacji menedżerskiej. Dodam, że skądinąd trudne treści (chociażby z obszaru prawa handlowego, konsumenckiego czy fiskalnego) doskonale korespondują z refleksjami praktyków zarządzania i biznesu. Nie jest łatwą sztuką połączyć teorię i praktykę w naukowy monolit, a jednak… Autorzy dokonali tej kompilacji w sposób optymalny. prof. dr hab. Waldemar Bednaruk FRAGMENT POSŁOWIA Pierwszy raz w moich rękach pojawiła się bardzo sprawna i zbalansowana kompilacja wiedzy na temat sprzedaży i sedna marketingu, zarówno w ujęciu chronologicznym (od dynamicznych lat sześćdziesiątych XX wieku aż do drugiego dziesięciolecia XX wieku), jak i w ujęciu merytorycznym (przegląd tego, co „wyprodukował” świat wysokiej konkurencyjności na przestrzeni dziesięcioleci). Autorzy stworzyli opracowanie nie tylko edukacyjne – ale jednocześnie praktyczne, a co najważniejsze – niezwykle syntetyczne, służące dwóm grupom czytelników – tym, którzy dopiero zgłębiają tę wiedzę oraz tym, którzy są już doświadczonymi sprzedawcami lub/i marketingowcami. Praca ta działa więc podobnie jak filmy Disneya, które przeznaczone są dla dzieci i jednocześnie dla rodziców – dając możliwość każdej grupie odbioru treści „na swoim poziomie”. Tworzenie takich dwupłaszczyznowych przekazów to sztuka – autorzy tej pozycji posiedli ją… ku dobru Czytelników! Krzysztof Sarnecki

Szczegóły

Tytuł: Profesjonalna obsługa klienta. Przedstawiciel handlowy, sprzedawca, kasjer. Rzecz o zarządzaniu sprzedażą
Autor: Mirosław K. Szpakowski, Iwona Szpakowska
Wydawnictwo: NORBERTINUM
Kod paskowy: 9788372228383
ISBN: 978-83-7222-838-3
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 223
Format: 160 x 240 x 20 mm
Oprawa: miękka

Recenzje