Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu.
Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzyli Keller i Chernev, od blisko 60 lat jest biblią menedżerów. Podstawą tego wydania jest szesnasta edycja amerykańska z roku 2022.
Postępująca globalizacja, coraz większa rola społecznej odpowiedzialności biznesu, postępy w technologii, handlu elektronicznym i komunikacji cyfrowej, coraz większy wpływ mediów społecznościowych i powszechne zastosowanie analityki danych, automatyzacji marketingu i sztucznej inteligencji zmieniły zasady gry w wielu branżach i otworzyły drzwi nowym modelom biznesu. W odpowiedzi na te zmiany niniejsze wydanie Marketingu gruntownie przeprojektowano, aby dać menedżerom narzędzia niezbędne do odnoszenia sukcesów w nowym otoczeniu rynkowym.
Nadrzędnym celem zmian, jakich dokonano na potrzeby tego wydania Marketingu, było stworzenie kompleksowego, aktualnego i angażującego podręcznika do marketingu, który opisuje i tłumaczy następujące funkcje, które składają się na nowoczesne zarządzanie marketingowe w XXI w.: tworzenie strategicznego planu marketingowego; rozumienie rynku i pozyskiwanie analiz rynkowych; tworzenie zwycięskich strategii marketingowych; projektowanie, komunikowanie i dostarczanie wartości dla rynku; zarządzanie rozwojem w sposób społecznie odpowiedzialny.
Jak zawsze Marketing wyróżniają umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia, a do tego diagramy, tabele i wykresy, które doskonale uzupełniają omawiane treści.
Kraj produkcji: PL
Producent:
Dom Wydawniczy REBIS Sp. z o.o.
ul. Żmigrodzka 41/49
60-171 Poznań (Polska)
tel: 61 867 81 40
email: rebis@rebis.com.pl
Szczegóły
Tytuł: MarketingAutor: Philip Kotler
Wydawnictwo: Rebis
Seria: Poradniki i podręczniki biznesowe
ISBN: 9788383382289
Tytuł oryginału: Marketing Management 16th edition
Tłumacz: Marek Zawiślak, Jacek Środa
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 672
Format: 27.6 x 21.6 cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Kraj produkcji: PL