Zarządzanie w mikro-, małych i średnich przedsiębiorstwach handlowych jest kluczem do sukcesu w zmieniającej się rzeczywistości biznesowej. Jak skutecznie zarządzać kosztami, obracać towarami i odnosić sukcesy w dynamicznym świecie handlu? Ta książka to źródło wiedzy dla właścicieli i pracowników mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw handlowych, a także dla studentów i badaczy zainteresowanych tą tematyką.
Publikacja w przystępny sposób przedstawia:
• specyfi kę działalności handlowej w Polsce oraz regulacje prawne,
• formy obrotu towarowego i strategie cenowe,
• metody ewidencji i rozliczania kosztów,
• narzędzia wspomagające zarządzanie, takie jak analiza progu rentowności, budżetowanie czy benchmarking,
• praktyczne przykłady zastosowania wiedzy w realnych przedsiębiorstwach.
Dzięki kompleksowemu podejściu i studiom przypadków książka dostarcza zarówno solidnych podstaw teoretycznych, jak i praktycznych wskazówek − pomocnych w efektywnym zarządzaniu firmą w zmieniającym się otoczeniu biznesowym. Przedstawiona problematyka może wzbogacić bibliografię z zakresu rachunku kosztów, rachunkowości fi nansowej oraz rachunkowości zarządczej, łącząc teorię z przykładami dla podmiotów handlowych.
Kraj produkcji: PL
Ostrzeżenia:
Brak ostrzeżeń
Producent:
CEDEWU SP. Z O.O. Księgarnia
ŻURAWIA 47/49/309
00680 WARSZAWA (Polska)
tel: 223961500
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł: Zarządzanie kosztami w działalności handlowej mikro, małych i średnich przedsiębiorstwAutor: Michał Biernacki, Robert Kowalak, Warzocha Grzegorz
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381029353
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 155
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.26 kg