Mentoring. Teoria i dobre praktyki

Wolters Kluwer

  • Rok wydania: 2025
  • Oprawa: Broszurowa
Wysyłka:
Jutro (poniedziałek 2025-02-24)
Sugerowana cena
89,00 PLN
Nasza cena
79,03 PLN
Oszczędzasz 12%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 79,03 zł



Książka jest kompleksowym przewodnikiem po teoretycznych oraz praktycznych aspektach mentoringu.

Dzięki lekturze czytelnik pozna m.in.:
  • współczesne definicje, rodzaje i formy mentoringu,
  • kompetencje i zadania mentora, w tym etyczne aspekty jego pracy,
  • wybrane narzędzia mentoringu (m.in. zawieranie kontraktu, koło życia, model GROW),
  • korzyści oraz kluczowe etapy wdrażania programu w organizacji.
Ciekawym uzupełnieniem omówionych zagadnień są inspirujące studia przypadków autorstwa przedstawicieli biznesu oraz organizacji niekomercyjnych.

Publikacja przeznaczona jest dla pracowników działów kadr i zasobów ludzkich, menedżerów, pracowników działów marketingu, sprzedaży i PR.
Zainteresuje również przedstawicieli zawodów prawniczych, pracowników naukowych oraz studentów wydziałów zarządzania, pedagogiki i psychologii.

„Książka pokazuje nie tylko istotę problematyki, lecz również zagłębia się w meandry projektowania i wdrażania programów mentoringu. Przedstawiony tekst obfituje w praktyczne narzędzia mentoringowe. Celne wskazówki dotyczące tego, «czego nie robić», mogą istotnie ustrzec mentorów oraz osoby projektujące programy mentoringu w organizacjach przed powszechnymi błędami”. - Z recenzji dr hab. Ewy Beck-Krali, profesor Akademii Górniczo-Hutniczej.

Kraj produkcji: PL

Producent:
Wolters Kluwer Polska sp. z o.o
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa (PL)
tel: +48 801 04 45 45
email: PL-zarzad@wolterskluwer.com


Szczegóły

Tytuł: Mentoring. Teoria i dobre praktyki
Autor: Małgorzata Sidor-Rządkowska
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: HR
ISBN: 9788383902746
Języki: polski
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 220
Oprawa: Broszurowa
Kraj produkcji: PL

Recenzje