Zasady rozpowszechniania fotografii i wizerunku

Wolters Kluwer

  • Rok wydania: 2025
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Jutro (poniedziałek 2025-02-24)
Sugerowana cena
189,00 PLN
Nasza cena
167,83 PLN
Oszczędzasz 12%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 167,83 zł



W publikacji autor wyjaśnia, jak legalnie korzystać z fotografii i wizerunku, by nie narazić się na odpowiedzialność cywilną lub karną.

Z opracowania dowiesz się
:
  • jak prawidłowo odebrać zgodę na wykorzystanie zdjęcia i wizerunku,
  • kiedy fotografia i wizerunek nie są chronione prawem autorskim,
  • czy można wykorzystać fotografię będącą dziełem osieroconym,
  • kiedy nie jest potrzebna zgoda na rozpowszechnienie wizerunku,
  • czym jest „kradzież” wizerunku za pomocą sztucznej inteligencji.
Ważnym uzupełnieniem publikacji są wzory pism, które czytelnik może wykorzystać we własnej działalności, w tym wzór umowy o stworzenie fotografii oraz umowy o zamieszczenie zdjęcia w internecie (na przykładzie portalu internetowego zamieszczającego fotografie).

Książka jest przeznaczona dla osób korzystających z fotografii i wizerunku w działalności gospodarczej i zawodowej, a zwłaszcza dla pracowników wydawnictw, agencji reklamowych, dziennikarzy, organizatorów imprez kulturalnych, fotografów. Zainteresuje również adwokatów i radców prawnych zajmujących się tą dziedziną. Jako pomoc dydaktyczna może służyć także studentom prawa oraz kierunków artystycznych.

Kraj produkcji: PL

Producent:
Wolters Kluwer Polska sp. z o.o
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa (PL)
tel: +48 801 04 45 45
email: PL-zarzad@wolterskluwer.com


Szczegóły

Tytuł: Zasady rozpowszechniania fotografii i wizerunku
Autor: Piotr Ślęzak
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: Prawo w praktyce
ISBN: 9788383902326
Języki: polski
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 252
Oprawa: Miękka
Kraj produkcji: PL

Recenzje