Autorka książki analizuje szereg znanych i nieznanych reklam, korzystając z najnowszych badań psychologii poznania i psychologii emocji, by pokazać mechanizmy, jakie rządzą odbiorem reklam, oraz by wskazać możliwości praktycznego kreowania skutecznego przekazu reklamowego. Dowiedz się: co wpływa na odbiór reklam przez konsumenta; co zapamiętujemy z reklam i dlaczego; co więc należy brać pod uwagę, tworząc dobry przekaz reklamowy Przedmiotem książki Alicji Grochowskiej jest pokazanie procesów poznawczych uruchamianych w doświadczeniu reklam na różnym poziomie ich przetwarzania. Od prostej percepcji, graniczącej prawie z odbiorem bodźców na poziomie zmysłowym, do złożonych procesów pamięci, łączących także i pozapoznawcze procesy, takie jak na przykład afekt, który modyfikuje doświadczanie bodźców marketingowych. [] Książka ta bardzo dobrze pokazuje, jak zaawansowane teorie poznawcze mogą być wykorzystywane w tworzeniu reklam i badaniu ich skuteczności. Z recenzji prof. Andrzeja Falkowskiego.
Szczegóły
Tytuł: Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamieAutor: Grochowska Alicja
Wydawnictwo: GWP
Seria: PSYCHOLOGIA W MONOGRAFIACH NAUKOWYCH
ISBN: 9788374892254
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 348
Format: 15.5x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.51 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Mówiąc od serca
Płeć i społeczny wymiar uczuć
Płeć i społeczny wymiar uczuć
Literackie
Ślad łyżwy
Twój Styl
Tajemnica 13 apostoła
Albatros
Zemsta
Zielona Sowa
Aksamitne rewolucje
Dialog
Świat zwierząt
Ibis
Interna w obrazach echo
Medical Tribune
Bronisław Geremek Ojciec polskiego liberalizmu
Fundacja Industrial
Środowisko międzynarodowe a zachowania państw
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego