Świadomość algorytmiczna a ewolucja widowni

SBP

  • Rok wydania: 2024
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
47,90 PLN
Nasza cena
43,52 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 43,52 zł



Czy zastanawialiście się, jak algorytmy mediów społecznościowych wpływają na użytkowników? Książka ta ukazuje, jak mechanizmy filtrowania treści kształtują widownię social mediów. Niektóre teorie twierdzą, że użytkownicy stają się bierną masą, poddaną działaniu reklam i propagandy. Czy jednak mogą zachować choć odrobinę kontroli? Autorka analizuje te zagadnienia na podstawie wyników sondażu reprezentatywnej grupy internautów. Przedstawia także genezę algorytmów filtrujących i wyjaśnia koncepcję algorytmicznej widowni, opisując rozwój mediów i towarzyszące im nadzieje, narodziny masowej widowni oraz relacje mediów z odbiorcami. Książka jest obowiązkową lekturą dla medioznawców, socjologów cyfrowych i wszystkich, którzy chcą lepiej zrozumieć działanie mediów społecznościowych. Autorka, uznana badaczka, proponuje również rozwiązania, które mogą uczynić te media bardziej przyjaznymi dla użytkowników.

Szczegóły

Tytuł: Świadomość algorytmiczna a ewolucja widowni
Autor: Anna Miotk
Wydawnictwo: SBP
ISBN: 9788367723213
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 316
Oprawa: Miękka

Recenzje