Agencje ratingowe oraz ratingi kredytowe - problemy i wyzwania (Wyd. II)

CeDeWu

  • Rok wydania: 2025
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
80,00 PLN
Nasza cena
75,33 PLN
Oszczędzasz 6%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 75,33 zł



Monografia to kompendium wiedzy o agencjach ratingowych. Autorzy przedstawiają: • genezę ich powstania oraz ewolucję modeli biznesowych; • spektrum oferowanych usług i produktów; • strukturę rynku usług ratingowych i uwarunkowania jego zmiany; • regulacje nadzorcze oraz inicjatywy na rzecz deoligopolizacji rynku w Unii Europejskiej i Stanach Zjednoczonych; • metodologie wyznaczania ratingów suwerennych, banków oraz korporacji niefinansowych; • politykę agencji ratingowych w dobie pandemii COVID-19. Ambicją Autorów książki, oprócz przybliżenia wskazanych powyżej zagadnień, jest syntetyczna predykcja uwarunkowań i kierunków rozwoju rynku agencji ratingowych po kryzysie pandemicznym, ze szczególnym zwróceniem uwagi na kwestię obiektywnej i wyważonej oceny potencjalnych konsekwencji trwania modelu oligopolistycznego z dominującą rolą „Wielkiej Trójki”.

Szczegóły

Tytuł: Agencje ratingowe oraz ratingi kredytowe - problemy i wyzwania (Wyd. II)
Autor: Zbigniew Korzeb, Paweł Kulpaka, Paweł Niedziółka
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381029544
Języki: polski
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 220
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.356 kg

Recenzje