Kryzysy, media i emocje

Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego

  • Rok wydania: 2025
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
84,90 PLN
Nasza cena
84,39 PLN
Oszczędzasz 1%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 84,39 zł



W jaki sposób media przedstawiają kryzysy? Jak fake newsy oraz technologia deepfake wpływają na emocje użytkowników mediów? Jaka jest rola sztucznej inteligencji w działaniach dezinformacyjnych? Jakie zabiegi językowe i wizualne mają wpływ na zmianę nastrojów opinii publicznej? To tylko nieliczne pytania, na które próbuje odpowiedzieć najnowsza książka Barbary Orzeł o "świecie, który wypadł z formy", o tematach kryzysowych, które "zasilane" kontrowersją, fake newsami i algorytmami sztucznej inteligencji, wzbudzają określone emocje. A emocje, jak wiemy, znakomicie się sprzedają...



Szczegóły

Tytuł: Kryzysy, media i emocje
Autor: Barbara Orzeł
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
ISBN: 9788322644614
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 412

Recenzje