W warunkach nieustannie zmieniającego się otoczenia, w szczególności prawnego, przedsiębiorstwa poszukują narzędzi i sposobów uzyskania wyższej efektywności ekonomicznej posiadanych zasobów majątkowych oraz kapitałów finansowych i ludzkich. Jak wynika z doświadczeń jednostek gospodarczych z powodzeniem zwiększających swą wartość rynkową i charakteryzujących się dynamicznym rozwojem, w osiągnięciu sukcesów ekonomicznych pomogły im instrumenty skutecznego zarządzania. Wśród tych instrumentów bardzo ważna jest analiza ekonomiczna, która odgrywa rolę związaną nie tylko z planowaniem i kontrolą, lecz także z budowaniem określonego wizerunku przedsiębiorstwa. Ma zatem do spełnienia funkcje zarówno wewnątrz przedsiębiorstwa, jak i warunkuje percepcję przedsiębiorstwa przez otoczenie.
Szczegóły
Tytuł: Analiza ekonomiczna w przedsiębiorstwieAutor: Jerzemowska Magdalena (red.)
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320815092
ISBN: 8320815096
Języki: polski
Rok wydania: 2004
Ilość stron: 384
Format: 16x24cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.535 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Wielka Encyklopedia PWN Tom 28
Wydawnictwo Naukowe PWN
Historia ustroju Polski X - XX wiek
Wydawnictwo Naukowe PWN
Praga dookoła świata 2011
Pascal
White Plate Słodkie
Dwie Siostry