Monografia jest napisana z prawdziwą werwą, łącząc niezwykle sprawnie popularyzatorskie elementy z naukowym rygorem. Książka dedykowana jest szerokiemu gronu odbiorców: naukowcom, studentom, osobom pracującym w organizacjach biznesowych, a w końcu czytelnikowi nienależącemu do żadnej z tych kategorii, ale który jest zainteresowany pogłębieniem tematu dezinformacji i jej wpływu na społeczeństwo, poprzez fascynującą i wciągającą lekturę.
prof. Karolina Koc-Michalska (Audencia Business School), fragment recenzji
Książka Katarzyny Bąkowicz pokazuje, że międzyobszarowa współpraca (trzeci sektor) jest w dzisiejszych czasach koniecznością, zarówno z punktu widzenia środowiska tzw. biznesu, jak również środowiska akademickiego kształcącego przyszłe kadry, tak naukowców, jak i praktyków.
dr hab. Agnieszka Walecka-Rynduch, prof. UJ (Uniwersytet Jagielloński), fragment recenzji
Dezinformacja najczęściej łączona jest z polityką i mediami, tymczasem prawie 60 procent firm w Stanach Zjednoczonych i Europie obawia się wykorzystania jej do manipulowania rynkiem. 30 procent ataków dezinformacyjnych wymierzone jest w osoby związane z biznesem. Przedsiębiorstwa, niezależnie od branży, mogą paść ofiarą dezinformacji, ale mogą też same świadomie ją tworzyć. Oba scenariusze kosztują, często miliony. Dlatego warto wiedzieć, czym jest dezinformacja w biznesie i jak jej przeciwdziałać.
Szczegóły
Tytuł: TWÓRCY CZY OFIARY? Zjawisko dezinformacji wobec polaryzacji biznesu na przykładzie PolskiAutor: Katarzyna Bąkowicz
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381029483
Języki: polski
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 494
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.711 kg