Marketing w praktyce

BC Edukacja

  • Rok wydania: 2010
  • Format: 16.8x24.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
46,00 PLN
Nasza cena
30,57 PLN



Podstawowe informacje potrzebne do planowania, realizacji i kontrolowania działań marketingowych przedstawiono w następujących rozdziałach: - podstawy (typy myślenia, klient, proces marketingowy) - analiza (badania rynku, informacja, trendy) - strategia - taktyka: marketing mix (kompozycja marketingowa) - zarządzanie - materiały pomocnicze (usługodawcy, organizacja)

Szczegóły

Tytuł: Marketing w praktyce
Autor: Dussel Mirko
Wydawnictwo: BC Edukacja
ISBN: 9788361655480
Tytuł oryginału: Handbuch Marketingpraxis
Język oryginału: niemiecki
Tłumacz: Moryl Beata
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 444
Format: 16.8x24.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.68 kg

Recenzje