To zbiór wybranych sloganów reklamowych, które pojawiły się w reklamach telewizyjnych po 1996 roku, a które weszły do słownictwa codziennego. Slogany uporządkowane są alfabetycznie i opisane. Słownik podaje też nazwę i kategorię reklamowanego produktu oraz rok publikacji sloganu. Zawiera też ciekawe i użyteczne indeksy, np. sloganów najdłużej wykorzystywanych w kampaniach reklamowych, słów kluczowych najczęściej występujących w sloganach, a także indeks ważnych konkursów reklamowych w Polsce.
Przedmowę do słownika napisał profesor Bralczyk, specjalista w zakresie języka mediów, polityki i reklamy.
Szczegóły
Tytuł: Słownik sloganów reklamowychAutor: Spychalska Marta, Hołota Marcin
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830116001201
ISBN: 9788301160012
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 254
Format: 14.5x21.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.36 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Baśniowe Kociewie
Bernardinum
Uroda Kociewia
Bernardinum
Dwie dekady polskiej reklamy 1990-2010
AGENCJA WASILEWSKI