Słownik sloganów reklamowych

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2009
  • Format: 14.5x21.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
54,90 PLN
Nasza cena
37,85 PLN



To zbiór wybranych sloganów reklamowych, które pojawiły się w reklamach telewizyjnych po 1996 roku, a które weszły do słownictwa codziennego. Slogany uporządkowane są alfabetycznie i opisane. Słownik podaje też nazwę i kategorię reklamowanego produktu oraz rok publikacji sloganu. Zawiera też ciekawe i użyteczne indeksy, np. sloganów najdłużej wykorzystywanych w kampaniach reklamowych, słów kluczowych najczęściej występujących w sloganach, a także indeks ważnych konkursów reklamowych w Polsce. Przedmowę do słownika napisał profesor Bralczyk, specjalista w zakresie języka mediów, polityki i reklamy.

Szczegóły

Tytuł: Słownik sloganów reklamowych
Autor: Spychalska Marta, Hołota Marcin
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830116001201
ISBN: 9788301160012
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 254
Format: 14.5x21.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.36 kg

Recenzje