Kognitywny wizerunek alkoholu

Libron

  • Rok wydania: 2025
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
75,00 PLN
Nasza cena
58,47 PLN
Oszczędzasz 23%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 58,47 zł



Napoje (w tym alkohole) posiadają, obok właściwości fizycznych i chemicznych, również właściwości społeczne i komunikacyjne, spełniają określone funkcje w ramach systemu społecznego i w samych komunikacjach. W systemie społecznym, rozumianym tu jako system (fizycznie mierzalnych) działań, tworzą i współtworzą składniki różnych scenariuszy działań i należą jako istotne elementy do różnych społecznych rytuałów. Niewiele jednak wiemy o ich konkretnych funkcjach, a jeszcze mniej o ich semantyce komunikacyjnej (nie leksykalnej), stąd postanowiliśmy zbadać właśnie te aspekty alkoholi ich znaczenia komunikacyjne i profile semantyczne poszczególnych ich gatunków, rekonstruując tym wizerunki oraz funkcje, jakie spełniają w komunikacjach.

Fragment wstępu



Szczegóły

Tytuł: Kognitywny wizerunek alkoholu
Autor: Michael Fleischer, Annette Siemes, Mariusz Wszołek
Wydawnictwo: Libron
ISBN: 9788367209922
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 128

Recenzje