Firma, w której wszystkim pracuje się lepiej
Jako uczestnicy świata biznesu, ale także osoby związane z wszelkiego rodzaju organizacjami i instytucjami, znajdujemy się aktualnie w kluczowym momencie zmiany w podejściu do działania. W "starym" paradygmacie motywacja do działania wynika albo z oczekiwania nagrody, albo z chęci uniknięcia kary; czasem z obu czynników naraz. W "nowym" chodzi o jakościowy kontakt ― zarówno ze sobą, jak i z innymi. W tym paradygmacie istotna jest uważność na uczucia i potrzeby wszystkich zaangażowanych stron, współdzielenie mocy, współpraca i szukanie rozwiązań win-win.
W tym podejściu chodzi o odpowiedzi na pytania:
* Co jest dla mnie i dla innych ważne?
* Co jest sednem sprawy?
* Jak możemy wzajemnie się uwzględnić, by znaleźć rozwiązanie, które wzbogaci wszystkich zaangażowanych?
Autorzy tej publikacji przyglądają się drugiemu paradygmatowi funkcjonowania firm, organizacji i instytucji. Wyjaśniają, na czym polega Porozumienie bez Przemocy (NVC), i podpowiadają, jak wdrożyć jego założenia w relacjach wewnątrzfirmowych, w dialogu z partnerami i otoczeniem, a także jak wprowadzić to podejście w organizacjach. Promują model przywództwa opartego na potrzebach, dowodzą ponadto, że empatia ma moc również w biznesie i realnie przekłada się na wyniki biznesowe organizacji.
Producent:
Helion SA
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice (PL)
tel: (32) 230-98-63
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł: Zamiast przemawiać, zacznij rozmawiać. Porozumienie bez Przemocy w biznesieAutor: praca zbiorowa pod redakcją Joanny Berendt
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328922570
Języki: polski
Ilość stron: 368
Format: 14.0x20.8cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.53 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Zanim rzucisz pracę
Jak stworzyć biznes wart wiele milionów. 10 praktycznych lekcji, które powinien znać każdy przedsięb
Jak stworzyć biznes wart wiele milionów. 10 praktycznych lekcji, które powinien znać każdy przedsięb
Instytut Praktycznej Edukacji
Jak pokonać objadanie się
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Niechciane myśli i silne emocje. Jak je zrozumieć i nad nimi zapanować
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego