Wykorzystaj potencjał swojej firmy i twórz lepszą przyszłość!
Czy Ty i Twoi pracownicy możecie stać się superbohaterami?
Tak! Dzięki strategii CSR (Corporate Social Responsibility) to możliwe!
W książce „Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej” znajdziesz innowacyjne sposoby na to, by współpraca z organizacjami pozarządowymi przyniosła Twojej firmie wymierne korzyści – zarówno społeczne, jak i biznesowe. Poznasz sprawdzone metody angażowania pracowników w działania charytatywne, budowania silnej kultury organizacyjnej oraz tworzenia kampanii wzmacniających wizerunek marki.
Ten poradnik to nie tylko przewodnik po CSR – to także klucz do budowania firm, które realnie wpływają na otoczenie.
Czy Ty i Twoi pracownicy możecie stać się superbohaterami?
Tak! Dzięki strategii CSR (Corporate Social Responsibility) to możliwe!
W książce „Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej” znajdziesz innowacyjne sposoby na to, by współpraca z organizacjami pozarządowymi przyniosła Twojej firmie wymierne korzyści – zarówno społeczne, jak i biznesowe. Poznasz sprawdzone metody angażowania pracowników w działania charytatywne, budowania silnej kultury organizacyjnej oraz tworzenia kampanii wzmacniających wizerunek marki.
Ten poradnik to nie tylko przewodnik po CSR – to także klucz do budowania firm, które realnie wpływają na otoczenie.
Kraj produkcji: PL
Producent:
Grupa Zaczytani Sp. z o. o.
ul. Świętojańska 9 / 4
81-368 Gdynia (PL)
tel: 660850200
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł: Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowejAutor: Katarzyna Konefał
Wydawnictwo: Novae Res
ISBN: 9788383738291
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 80
Format: 19.5 x 12.1 cm
Oprawa: Miękka
Kraj produkcji: PL