Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej

Novae Res

  • Rok wydania: 2025
  • Format: 19.5 x 12.1 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Jutro (środa 2025-07-09)
Sugerowana cena
30,00 PLN
Nasza cena
24,23 PLN
Oszczędzasz 20%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 20,16 zł



Wykorzystaj potencjał swojej firmy i twórz lepszą przyszłość!

Czy Ty i Twoi pracownicy możecie stać się superbohaterami?
Tak! Dzięki strategii CSR (Corporate Social Responsibility) to możliwe!

W książce „Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej” znajdziesz innowacyjne sposoby na to, by współpraca z organizacjami pozarządowymi przyniosła Twojej firmie wymierne korzyści – zarówno społeczne, jak i biznesowe. Poznasz sprawdzone metody angażowania pracowników w działania charytatywne, budowania silnej kultury organizacyjnej oraz tworzenia kampanii wzmacniających wizerunek marki.

Ten poradnik to nie tylko przewodnik po CSR – to także klucz do budowania firm, które realnie wpływają na otoczenie.

Kraj produkcji: PL

Producent:
Grupa Zaczytani Sp. z o. o.
ul. Świętojańska 9 / 4
81-368 Gdynia (PL)
tel: 660850200
email: [email protected]


Szczegóły

Tytuł: Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej
Autor: Katarzyna Konefał
Wydawnictwo: Novae Res
ISBN: 9788383738291
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 80
Format: 19.5 x 12.1 cm
Oprawa: Miękka
Kraj produkcji: PL

Recenzje