Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii..

Novae Res

  • Rok wydania: 2025
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
29,99 PLN
Nasza cena
22,53 PLN
Oszczędzasz 25%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 20,16 zł



Wykorzystaj potencjał swojej firmy i twórz lepszą przyszłość! Czy Ty i Twoi pracownicy możecie stać się superbohaterami? Tak! Dzięki strategii CSR (Corporate Social Responsibility) to możliwe! W książce "Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej" znajdziesz innowacyjne sposoby na to, by współpraca z organizacjami pozarządowymi przyniosła Twojej firmie wymierne korzyści - zarówno społeczne, jak i biznesowe. Poznasz sprawdzone metody angażowania pracowników w działania charytatywne, budowania silnej kultury organizacyjnej oraz tworzenia kampanii wzmacniających wizerunek marki. Ten poradnik to nie tylko przewodnik po CSR - to także klucz do budowania firm, które realnie wpływają na otoczenie.


Producent:
Grupa Zaczytani Sp. z o. o.
ul. Świętojańska 9 / 4
81-368 Gdynia (PL)
tel: 660850200
email: [email protected]


Szczegóły

Tytuł: Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii..
Autor: Katarzyna Konefał
Wydawnictwo: Novae Res
ISBN: 9788383738291
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 80

Recenzje