Opowieść, która wyniesie Twój biznes na wyższy poziom
Książka, którą trzymasz w ręku, to pierwszy kompleksowy polski przewodnik po zagadnieniu storytellingu w biznesie. Do tej pory autorzy polskojęzycznych publikacji skupiali się na rozmaitych aspektach korzystania z opowieści w reklamie, marketingu, filmie czy wystąpieniach publicznych, ale już mniej w codziennym życiu zawodowym. Jeśli zaś pojawiały się ujęcia biznesowe, to przeważnie stanowiły tłumaczenia z języka angielskiego, nieco odbiegające od rodzimych realiów pod kątem kulturowym.
Spojrzenie na biznes jako na szereg praktycznych opowieści jest ważne. Dlaczego? Ponieważ cała nasza kultura bazuje na historiach, które sobie wzajemnie przekazujemy i w które wierzymy. Opowieść zaszyta jest w naszym DNA ― lubimy mówić, lubimy słuchać w życiu prywatnym. Nie inaczej wygląda to na płaszczyźnie zawodowej. Tu także przewagę, czyli: uwagę otoczenia, zdobywa ten, kto potrafi snuć ciekawszą opowieść. Jeśli chcesz się tego nauczyć, otwórz książkę i zacznij czytać.
Dowiesz się z niej między innymi:
* dlaczego dana historia działa
* jakie są składowe dobrej opowieści
* co można osiągnąć dzięki opanowaniu sztuki opowiadania
* jak skutecznie opowiadać ― zarówno w życiu zawodowym, jak i dla prywatnych korzyści
Producent:
HELION S.A.
ul. KOŚCIUSZKI 1C
44-100 Gliwice (PL)
tel: (32) 230-98-63
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł: Storytelling, czyli jak opowiadać historie w biznesieAutor: Przemysław Kutnyj
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328919747
Języki: polski
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 192
Format: 14.0x20.8cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.53 kg