HR Business Partnering to coś więcej niż jedna z funkcji w HR. To fundamentalna zmiana w sposobie, w jaki HR wspiera organizację. HR Business Partner to strategiczny doradca, który współpracuje z menedżerami, aby pomagać w osiąganiu celów biznesowych. Żeby skutecznie pełnić tę funkcję, potrzebne są nie tylko umiejętności z zakresu HR, ale także zrozumienie biznesu oraz zdolność do budowania strategicznych relacji i do zarządzania zmianami. Z myślą o wsparciu wszystkich, którzy chcą rozwinąć swoją rolę i przejść od tradycyjnych, administracyjnych zadań do bardziej strategicznego i proaktywnego partnerstwa biznesowego w HR powstał właśnie Przewodnik po strategicznym HR Business Partneringu. Ma on za zadanie dostarczenie praktycznych wskazówek, narzędzi i najlepszych praktyk, które pomogą skutecznie wdrożyć rolę HR BP w organizacji. W książce autorka omawia m.in.: praktyczne aspekty wprowadzania modelu HR Business Partneringu; kluczowe kompetencje, które powinien mieć HR Business Partner; konkretne narzędzia, które wspierają budowanie efektywnego partnerstwa z menedżerami. W przewodniku przytoczonych zostało 12 historii z życia HR BP, które pokazują, jakie wyzwania napotykają HR BP w swojej codziennej pracy i jak sobie z nimi radzą. Patronat: Stowarzyszenie Praktyków HR.
Kraj produkcji: PL
Ostrzeżenia:
Brak ostrzeżeń
Producent:
Difin sp. z o.o.
ul. Kostrzewskiego 1
00-768 Warszawa (PL)
tel: 228514561
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł: Przewodnik po strategicznym HR Business PartneringuPodtytuł: Partnerstwo w rozwoju silnej organizacji
Autor: Dernowska-Żaczyk Natalia
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788382704082
Języki: polski
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 162
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Redakcja: Difin