Monografia w nowatorski sposób łączy dwa istotne tematy współczesnego zarządzania środowiskowego: symbiozę przemysłową – jako narzędzie gospodarki obiegu zamkniętego – oraz greenwashing, czyli pozorne działania proekologiczne wykorzystywane w komunikacji marketingowej.
Publikacja zawiera wyniki badań w polskich MŚP, analizę europejskich wyzwań środowiskowych na przykładzie Bułgarii oraz praktyczne narzędzia oceny autentyczności działań proekologicznych. To cenna pozycja dla menedżerów, specjalistów CSR, analityków rynku i studentów, którzy chcą budować wiarygodny, odpowiedzialny wizerunek organizacji.
W dobie rosnących wymagań w zakresie raportowania ESG, książka pomaga zrozumieć, jak unikać greenwashingu i wdrażać rzeczywiste, zrównoważone strategie biznesowe.
Kraj produkcji: PL
Ostrzeżenia:
Brak ostrzeżeń
Producent:
CeDeWu Sp. z o.o.
ul. Żurawia 47/49
00-680 Warszawa (Polska)
tel: 22 374 90 20
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł: Symbioza przemysłowa i greenwashing w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwaAutor: Monika Szczerbak
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381029476
Języki: polski
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 262
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.425 kg