Futbol to zarówno sport, jak i komercyjna machina generująca astronomiczne dochody. Na całym świecie zarejestrowanych jest blisko 265 mln zawodników, z czego zdecydowana większość to amatorzy. Nieprofesjonalne wydanie piłki nożnej to powrót do korzeni tej dyscypliny – najważniejsze są pasja, integracja, radość z gry oraz poczucie wspólnoty. W tym procesie istotną rolę odgrywają media społecznościowe, ponieważ za ich pośrednictwem niejednokrotnie o niewielkiej wiejskiej drużynie może usłyszeć cały świat.
Producent:
Wydawnictwo UMCS
ul. Radziszewskiego 11
20-031 Lublin (PL)
tel: 81 537 53 02
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł: Media społecznościowe w amatorskim klubie piłkarskimAutor: Sobiech Mateusz
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322798881
Języki: polski
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 334
Oprawa: Miękka