Media społecznościowe w amatorskim klubie piłkarskim

UMCS

  • Rok wydania: 2025
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
39,90 PLN
Nasza cena
37,58 PLN
Oszczędzasz 6%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 37,58 zł



Futbol to zarówno sport, jak i komercyjna machina generująca astronomiczne dochody. Na całym świecie zarejestrowanych jest blisko 265 mln zawodników, z czego zdecydowana większość to amatorzy. Nieprofesjonalne wydanie piłki nożnej to powrót do korzeni tej dyscypliny – najważniejsze są pasja, integracja, radość z gry oraz poczucie wspólnoty. W tym procesie istotną rolę odgrywają media społecznościowe, ponieważ za ich pośrednictwem niejednokrotnie o niewielkiej wiejskiej drużynie może usłyszeć cały świat.

Producent:
Wydawnictwo UMCS
ul. Radziszewskiego 11
20-031 Lublin (PL)
tel: 81 537 53 02
email: [email protected]


Szczegóły

Tytuł: Media społecznościowe w amatorskim klubie piłkarskim
Autor: Sobiech Mateusz
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322798881
Języki: polski
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 334
Oprawa: Miękka

Recenzje