Copywriting w dobie reelsów i tiktoków

Onepress

  • Rok wydania: 2025
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Przedsprzedaż
Sugerowana cena
69,00 PLN
Nasza cena
49,96 PLN
Oszczędzasz 28%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 49,96 zł



Czy tiktokerzy potrzebują copywritingu?

Copywriting jest kluczem do efektywnej komunikacji marketingowej. Bez dobrze przygotowanego tekstu, scenariusza czy hasła reklamowego nie ma mowy o skutecznej promocji. To prawda obowiązująca od zarania branży reklamowej. Tak było, tak jest i tak pozostanie. I to mimo że rynek ery cyfrowej nieustannie się zmienia, użytkownikom sieci podsuwając zupełnie nowe pomysły na wirtualne zaistnienie w kolejnych mediach społecznościowych, a firmom proponując narzędzia takie jak „postrach copywriterów”, czyli ChatGPT.

Jak się utrzymać z pisania tekstów reklamowych w czasach, gdy najskuteczniej działa promocyjna rolka na Instagramie i jej odpowiednik ― filmik na TikToku? Jak nie dać się zrzucić z zawodowej planszy sztucznej inteligencji, która dostarcza treści na dowolny temat szybciej i taniej ― bo za darmo? Czy zawód copywritera ma dziś jeszcze sens i czy będzie go miał w przyszłości?
Autorka tego poradnika odpowiada zdecydowanie: tak, praca copywritera ma sens, jest i będzie potrzebna. Trzeba tylko zmienić podejście. Zidentyfikować bieżące potrzeby rynkowe. Zaadaptować się do nowych oczekiwań i trendów. Poszukać klientów wśród podcasterów i twórców wideo. Wreszcie ― zaprzyjaźnić się ze sztuczną inteligencją, przestać z nią rywalizować, a zacząć współpracować.

Książka zawiera wypowiedzi ekspertów i case studies.

Kraj produkcji: PL

Producent:
HELION S.A.
ul. KOŚCIUSZKI 1C
44-100 Gliwice (PL)
tel:
email: [email protected]


Szczegóły

Tytuł: Copywriting w dobie reelsów i tiktoków
Autor: Dorota Bajczyk
Wydawnictwo: Onepress
Kod paskowy: 9788328919013
ISBN: 978-83-289-1901-3
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 336
Oprawa: Miękka
Kraj produkcji: PL

Recenzje