Sztuka usługiwania. Jak zostać dobrym kelnerem

CeDeWu

  • Rok wydania: 2025
  • Format: 14.5x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
60,00 PLN
Nasza cena
56,50 PLN
Oszczędzasz 6%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 56,50 zł



Kompletny poradnik nowoczesnej obsługi kelnerskiej – praktyka, kompetencje, sprzedaż. Piąte, rozszerzone wydanie pierwszej na polskim rynku książki poświęconej profesjonalnej obsłudze kelnerskiej koncentruje się na kluczowych kompetencjach: umiejętnościach interpersonalnych, prezentacyjnych, komunikacyjnych i sprzedażowych. Autorki łączą teorię z praktyką, wzbogacając tekst ćwiczeniami „na żywo”, scenkami szkoleniowymi, przykładami dobrych praktyk i wywiadami z uznanymi restauratorami. Czytelnik znajdzie tu: • różnice między kelnerem przeciętnym a wybitnym – postawy, cechy, nawyki, • rolę kelnera‑gospodarza i doradcy kulinarnego, • narzędzia sprzedaży sugestywnej i techniki cross‑sellingu, • kompletny scenariusz obsługi gościa od powitania po pożegnanie, • typologie klientów, zasady obsługi oraz metody radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych, • wskazówki dla menedżerów sali dotyczące rekrutacji, motywowania i oceny personelu. Książka jest przeznaczona dla: • studentów i słuchaczy szkół gastronomicznych,  • kelnerów, barmanów, sommelierów pragnących podnieść kwalifikacje,  • właścicieli i menedżerów restauracji, hoteli, firm cateringowych,  • trenerów i konsultantów branży hospitality. 

Szczegóły

Tytuł: Sztuka usługiwania. Jak zostać dobrym kelnerem
Autor: Aldona Janasik, Dorota Zarczuk
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381029827
Języki: polski
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 234
Format: 14.5x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.294 kg

Recenzje