Dlaczego gry czasem nie wychodzą? Budżety z kosmosu, terminy z piekła, ambicje z tyłka – nie istnieje jedna odpowiedź. Ale istnieje jedna książka. Ta.
W środku znajdziesz odpowiedź na tak zasadnicze pytania jak:
W środku znajdziesz odpowiedź na tak zasadnicze pytania jak:
- czemu egzemplarze E.T. na Atari 2600 skończyły zakopane na pustyni jak dowody zbrodni
- jak ludzka chciwość niemal całkowicie pogrążyła markę Tomb Raider
- który projekt konsoli do gier współfinansowała szwedzka mafia
- dlaczego rewolucyjna na pozór konsola o mało co nie doprowadziła do upadku Nintendo
- jakim cudem współtwórcy legendarnych Dooma i Sonica później wypuścili jedne z najgorszych gier w historii.
Przegrani to przegląd spektakularnych gamingowych niepowodzeń i podróż przez najbardziej nieudane konsole i gry od lat osiemdziesiątych aż do współczesności. Zarówno te, których gracze wciąż nie mogą odżałować, jak i te, o których dawno zapomnieli.
Bo historie sukcesów opowiedziano już wielokrotnie. Czas na coś dla wielbicieli porażek.
Bo historie sukcesów opowiedziano już wielokrotnie. Czas na coś dla wielbicieli porażek.
Kraj produkcji: PL
Producent:
Społeczny Instytut Wydawniczy Znak Sp. z o.o.
ul. Kościuszki 37
30-105 Kraków (PL)
tel: 126199500
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł: Przegrani. Legendarne porażki świata gierAutor: Michał Pisarski
Wydawnictwo: Znak Horyzont
Kod paskowy: 9788383678405
ISBN: 978-83-8367-840-5
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 380
Format: 16.3 x 23.5 cm
Oprawa: Twarda
Kraj produkcji: PL