„Słowa Mocy. Tajniki komunikacji językowej w handlu i negocjacjach” – pierwsza tego typu publikacja w Polsce i prawdopodobnie na świecie, która skupia się tylko na komunikacji językowej, uzmysławiając jak wielkie znaczenie ma dobór właściwych słów i jak bardzo mogą one wpływać na efekty w sprzedaży i negocjacjach.
To 18-ta książka Arkadiusza Bednarskiego, jednego z czołowych polskich trenerów sprzedaży i negocjacji. Autora legendarnego już „Mistrza Sprzedaży” – bestsellera, który w ciągu 15 lat doczekał się 5 wydań.
Można w niej przeczytać m.in. o tym:
Jak przekonywać bez używania argumentów.
Jak mniej słów może przynosić więcej efektów.
Dlaczego zawsze warto być osobą miłą i uprzejmą.
Jak efektywnie prosić, składać propozycje i argumentować.
Czym jest Perspektywiczna Oś Czasu i jak mądrze z niej korzystać.
Dlaczego wolimy powiedzieć „feedback” niż „informacja zwrotna”.
Jakich słów i zwrotów używać często, a jakich zdecydowanie unikać.
Czym jest „efekt kalejdoskopu” i jaki ma wpływ na interpretację danych.
Dlaczego nie możemy się porozumieć, choć mówimy tym samym językiem.
Dlaczego imperatywy (kup!, zapisz się!) zamiast zachęcać mogą zniechęcić.
Czego nie mówić podczas wystąpień publicznych i prezentacji biznesowych.
Czym są operatory i jak wpływają na rozumienie przekazywanych informacji.
Te i wiele innych kwestii związanych z komunikacją językową opisanych w 13 rozdziałach, z
dodatkiem oraz wyjątkowym skryptem ćwiczeniowym.
Szczegóły
Tytuł: Słowa mocy Tajniki komunikacji językowej w handlu i negocjacjachAutor: Arkadiusz Bednarski
Wydawnictwo: TRES GATOS
Kod paskowy: 9788396413529
ISBN: 978-83-964135-2-9
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 301
Format: 170 x 240 x 19 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami