Publikacja Podstawy nauk o komunikacji społecznej i mediach, jest swego rodzaju bilansem zamknięcia dokonań wywodzących się z różnych tradycji, odrębnie istniejących dotąd bibliologii, informatologii i nauk o mediach, oraz bilansem otwarcia dla działalności badawczej w ramach jednej dyscypliny jako dowodu na możliwości integracji różnych tradycji badawczych i odmiennych metodologii – w odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania społeczne i rozwój technologiczny.
Publikacja ma służyć wzajemnemu poznaniu dorobku poszczególnych subdyscyplin, ich fundamentów historycznych i naukoznawczych, przedmiotów i celów badań, podstawowych pojęć i metod – dla budowania nowej wartości badawczej i tożsamości w ramach jednej dyscypliny. Jej autorami są uznani specjaliści wywodzący się z różnych środowisk naukowych, reprezentujący różne „szkoły” badawcze.
Producent:
Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich
E. Konopczyńskiego 5/7
00-335 Warszawa (PL)
tel: +48 22 8275296
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł: Podstawy nauk o komunikacji społecznej i mediachAutor: Opracowanie zbiorowe
Wydawnictwo: SBP
Kod paskowy: 9788367723336
ISBN: 978-83-67723-33-6
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 246
Format: 170 x 245 x 18 mm
Oprawa: twarda
Waga: 0.66 kg