Rola marki w konkurencyjnym świecie bankowości
jak zdobyć zaufanie pokolenia Y w świecie bankowości

CeDeWu

  • Rok wydania: 2025
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
2-4 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
90,00 PLN
Nasza cena
84,76 PLN
Oszczędzasz 6%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 84,76 zł



Sektor bankowy w Polsce dynamicznie się zmienia pod wpływem globalizacji, liberalizacji, rozwoju technologii i rosnących oczekiwań klientów, dlatego banki muszą nie tylko oferować atrakcyjne produkty, ale też budować silne i rozpoznawalne marki. Książka Justyny Rybackiej analizuje kluczowe, a wciąż niedostatecznie zbadane zagadnienie – rolę marki banku w procesie decyzyjnym pokolenia Y. Na podstawie badań empirycznych autorka pokazuje, jakie czynniki wpływają na wybór banku przez millenialsów, jakie mają oni oczekiwania wobec sektora bankowego, jakie skojarzenia budzą marki banków w tej grupie wiekowej oraz które narzędzia są najskuteczniejsze w walce o uwagę młodych klientów. To także praktyczny przewodnik po budowaniu lojalności wśród najbardziej wymagających konsumentów współczesnego rynku, obowiązkowa lektura dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć bankowość oczami pokolenia Y.

Kraj produkcji: PL

Ostrzeżenia:
Brak ostrzeżeń

Producent:
CeDeWu Sp. z o.o.
ul. Żurawia 47/49
00-680 Warszawa (PL)
tel: 22 374 90 20
email: [email protected]


Szczegóły

Tytuł: Rola marki w konkurencyjnym świecie bankowości
Podtytuł: jak zdobyć zaufanie pokolenia Y w świecie bankowości
Autor: Justyna Rybacka
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788368563009
Języki: polski
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 214
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.355 kg

Recenzje