Moda jako manifest Marka jako pożądanie Kobieta, która uczyniła z ubioru język sztuki i siły Niepozorny sklepik z torebkami w sercu Mediolanu. Dwaj bracia – Mario i Martino Prada. A potem… światowa potęga modowa, której nazwa elektryzuje wybiegi, galerie i ulice wielkich miast. W centrum tej opowieści stoi jednak nie kto inny, jak Miuccia Prada – projektantka, intelektualistka, strateg. Dla młodej i zbuntowanej Miucci przejęcie rodzinnego biznesu oznaczało koniec młodości. W świecie ubrań i torebek czuła się obco, a do luksusu podchodziła niemal ze wstydem. A mimo to przekształciła rodzinny interes w globalne imperium. Co sprawia, że Prada jest jedną z najbardziej pożądanych marek na świecie? Jak buntownicza wizjonerka zmieniła oblicze luksusu na zawsze? I czy faktycznie diabeł ubiera się u Prady? Ebhart z reporterską precyzją odsłania kulisy tego sukcesu pokazując, jak kreatywność, przypadek i bezwzględna strategia ukształtowały nowoczesne oblicze Prady. To również wyraz miłości do mody, Mediolanu i Miucci.
Producent:
Społeczny Instytut Wydawniczy Znak Sp. z o.o.
ul. Kościuszki 37
30-105 Kraków (PL)
tel: 126199500
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł: Prada. Historia rodzinyAutor: Ebhardt Tommaso
Wydawnictwo: Znak
ISBN: 9788384270196
Tłumacz: Osmólska-Mętrak Anna
Języki: polski
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 320
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami


