Znaczenie wizerunku instytucji, a w szczególności korporacji, dla jej funkcjonowania i rozwoju, jest w dobie mediów społecznościowych nie do przecenienia. Spojrzenie na to zagadnienie z punktu widzenia szerszego kontekstu funkcjonowania gospodarki, w której coraz większe znacznie mają platformy internetowe, jest szczególnie cenne. /.../
Monografia jest cenną pozycją dla studentów marketingu wszystkich szczebli edukacji, ale także pomocniczo dla innych kierunków, związanych z innowacjami, wpływem społecznym i analityką − szczególnie ze względu na wskaźniki wpływu treści generowanych przez użytkowników (UGC) na wartość marki i zwrot z inwestycji. Skorzystać z publikacji mogą też menedżerowie korporacji, ale także mniejszych przedsiębiorstw i instytucji, którzy odpowiedzialni są za tworzenie i zarządzanie wizerunkiem. Na końcu publikację polecić można czytelnikom spoza kręgu specjalistów, osobom ciekawym zachodzących trendów w gospodarce, społeczeństwie, kulturze. Monografia oprócz cennych walorów naukowych ma też aspekt popularnonaukowy (co jest obecnie ważne jako tzw. 3. kryterium ewaluacji dyscyplin naukowych), jest napisana łatwym językiem, a specjalistyczne i angielskie terminy są objaśniane i tłumaczone, tak aby były zrozumiałe nawet dla nieobytego w temacie czytelnika.
Fragment recenzji
dr hab. Dariusza Fatuły, prof. UAFM
Producent:
edu-Libri s.c.
ul. Zalesie 15
30-384 Kraków (PL)
tel: 537 00 56 37
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł: Wizerunek korporacyjny w gospodarce opartej na platformachAutor: Adam Figiel, Kozień Ewa, Tomasz Bober
Wydawnictwo: edu-Libri
ISBN: 9788368441079
Języki: polski
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 100
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.19 kg