„Mikroekonomia jest dziedziną ekonomii zajmującą się badaniem wyborów ludzkich w warunkach rzadkości dóbr. W szczególności bada zachowania konsumentów i przedsiębiorców oraz interakcje między tymi zachowaniami na poszczególnych rynkach. Właściwe wyjaśnienie zagadnień związanych z mikroekonomią należy uznać za podstawę do zrozumienia zjawisk ekonomicznych, które studenci poznawać będą na kolejnych semestrach studiów. Recenzowany skrypt jest w tym kontekście solidnym materiałem edukacyjnym, który skutecznie wprowadza studentów w zagadnienia związane z podstawami mikroekonomii”.
Dr Jarosław Kuśpit, KUL
Producent:
Wydawnictwo UMCS
ul. Radziszewskiego 11
20-031 Lublin (PL)
tel: 81 537 53 02
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł: Podstawy mikroekonomiiAutor: Galbarczyk Tamara Anna
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322799307
Języki: polski
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 164
Oprawa: Miękka