Rebranding. Strategiczna zmiana dla organizacji

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2024
Wysyłka:
2-4 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
111,50 PLN
Nasza cena
101,39 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 101,39 zł



Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Po stronie podaży trendy się zmieniają. Bardzo ważnym i aktualnym tematem jest zatem rebranding. Redefiniowanie wizerunku marki może zachodzić na różnym poziomie - od modyfikacji samego oznakowania wizualnego danej firmy, aż po zmianę strategii. Bardzo ważne jest też to, że rebranding niesie ze sobą ogromne ryzyko porażki i doprowadzenia do kryzysu wizerunkowego. W książce przedstawiona została klasyfikacja strategii, modeli i typów rebrandingu, zaprezentowane są badania wśród organizacji, które przeszły proces rebrandingu oraz zamieszczone interesujące case study.


Producent:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa (PL)
tel: 226954800
email: [email protected]


Szczegóły

Tytuł: Rebranding. Strategiczna zmiana dla organizacji
Autor: Barbara Mróz-Gorgoń
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301235369
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 344

Recenzje