Internetowe kanały dystrybucji na rynku turystycznym

Difin

  • Rok wydania: 2015
  • Format: 15.5x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
38,00 PLN
Nasza cena
35,57 PLN
Oszczędzasz 7%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Książka przeznaczona dla studentów kierunków turystyki i hotelarstwa, a także praktyków zajmujących się na co dzień problematyką zarządzania marketingowego w turystyce. Zawiera wszechstronne omówienie kluczowego dla marketingu turystycznego zagadnienia wykorzystania technologii informatycznych w dystrybucji usług turystycznych oraz ich roli w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwami różnych sektorów turystyki. Istotnymi walorami książki jest analiza sektorowa pośredników tradycyjnych i pośredników nowego typu oraz prezentacja licznych przykładów wspierających rozważania teoretyczne.

Szczegóły

Tytuł: Internetowe kanały dystrybucji na rynku turystycznym
Autor: Mirosław Nalazek
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376411712
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 152
Format: 15.5x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.24 kg

Recenzje