Książka jest próbą uchwycenia wpływu wykorzystania Internetu jako źródła informacji o zdrowiu na satysfakcję pacjentów POZ i propozycją sposobu oceny tej satysfakcji. Opisane tu badania świadczeniobiorców korzystających i niekorzystających w tym celu z Internetu prezentują poszczególne wymiary jakości (oczekiwanej, otrzymanej i postrzeganej) świadczeń POZ jako wielkości opisujących poziom satysfakcji pacjentów. Zestawienie danych o wystąpieniu satysfakcji lub nie z korzystaniem z sieci przed wizytą u lekarza oraz częstotliwością wykorzystania Internetu do celów informacji o zdrowiu pozwoliło ustalić zależności między zmiennymi.
Adresatami monografii są pracownicy ochrony zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem lekarzy POZ i osób prowadzących tego typu placówki, studenci medycyny i kierunków powiązanych z ochroną zdrowia, naukowcy zajmujący się ekonomiką ochrony zdrowia.
Producent:
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Mickiewicza 64
71-101 Szczecin (PL)
tel: 914442009
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł: Jakość usług zdrowotnych POZ w dobie InternetuAutor: Magdalena Soboń
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
ISBN: 9788379729234
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 241