Reklama farmaceutyczna i pokrewna

C. H. Beck

  • Rok wydania: 2009
  • Format: 14.0x22.5cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
139,00 PLN
Nasza cena
111,20 PLN



Ostatnie 15-lecie to okres intensywnego rozwoju rynku reklamowego w Polsce. Dziś po reklamę publiczną sięgają już nie tylko przedsiębiorcy dysponujący wysokim kapitałem. Rozwój technologii pozwala na dotarcie z reklamą niewymagającą wysokich nakładów finansowych do niemal każdego miejsca na ziemi. Niestety, reklama jako przejaw swobody wykonywania działalności gospodarczej często jest nadużywana.

Oddajemy w Państwa ręce opracowanie dotyczące reklamy farmaceutycznej i pokrewnej, czyli reklamy medycznej oraz reklamy quasi-leków (produktów prezentowanych w sposób wywołujący u odbiorcy wrażenie, że ma do czynienia z lekami lub produktami, które są do nich bardzo podobne, gdyż mają wspólne cechy).

Publikacja prezentuje rozwiązania prawne w zakresie reklamy stworzone przez ustawodawcę polskiego i unijnego, jakie obowiązują producentów leków, wyrobów medycznych, kosmetyków i wybranej żywności. Głównym celem opracowania jest przedstawienie podstawowego założenia reklamy farmaceutycznej i pokrewnej, zgodnie z którym reklama ta powinna czynić zadość zasadzie ochrony zdrowia publicznego oraz konstytucyjnej zasadzie prawa każdego człowieka do ochrony zdrowia. W opracowaniu został również poddany analizie problem nadzoru nad reklamami: farmaceutyczną, medyczną i quasi-leków oraz zarys rozwiązań prawnych obowiązujących w wybranych krajach UE.

Szczegóły

Tytuł: Reklama farmaceutyczna i pokrewna
Autor: Szczęsny Rafał
Wydawnictwo: C. H. Beck
Seria: ZARYS PRAWA
ISBN: 9788325511159
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 596
Format: 14.0x22.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.88 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: